Liebster Award!!

Ello :)
Lovely readers, today we will read a post....
 Now, this post is about awards..

*EPIC FAIL AT TRYING TO TALK LIKE THEY DID WAY BACK WHEN*

 OK, so I got awarded twice... [what???] by Claire and Lydia!! Thanks, girls!! So today, I'm going to do the Liebster Award! (can someone tell me what 'liebster' stand for? i have no idea, and personally, i think it's kinda a weird name.... :[ )



Ahh the beauty.... (what beauty?)  the beauty the pink? sure??

#talktomyself #awkwardness 

1. Do you prefer reading an actual paper book or a book on a device?
Actual Paper Book. I hate reading on a device :( 
 
2. Do you prefer baking cupcakes or eating them?
hmmm... that's so hard! if you make them, you get to eat them, but store-bought ones are good too..hmm..i guess I'll go with eating *naughty grin* 

3. Do you prefer doing someone else's hair or yourself?
Well, if I could get the hang of it to do it for myself, I'd do it for myself.. *sigh* so far the only thing I've been able to success with is a side braid. Definitely doing someone else's hair! 

4. Winter or Summer?
I love winter, but this winter has been super harsh... so.... SUMMER!!!!! #comesoonsummer 

5. Spring or Fall?
Fall
 
6. Nature or electronics?
Nature. Nothing compares with being outside!
 
7. Lengthy books or short books?
Lengthy books! 
 
8. Spiders or bugs?
 NEITHER!
 
9. Chocolate or vanilla ice cream? 
 
I am wholehearted (aha! i succeeded in talking like  17th century person)  a chocolate person!
 
10. Swimming or Ice skating?
 Swimming :) summerrrrrrrrr

11. Making money or spending it?
Making... then spending... but I do like to save... (you know, so I can lean back, relax, and say, "ahhh...what a goodly sum i have in my account." succeeded again! Soon you'll think I live in the 17tth century! LOL) 

That was super fun!!! Now for the- *drumroll*

N O M I N E E S


Now I'm not sure how many people I'm supposed to nominate, but  guess that will have to do...

Now for de questions!

1. Worst food?
2.What's your favorite sport?
3. Chocolate or Ice Cream?
4. Dog or Cat?
5. Strawberry or Mango?
6. Introvert or Extrovert?
7. Favorite Season?
8. If you could change something in the world, what would it be?
9. If you discovered/invented something amazing that made you famous, what would you do?
10. Favorite Hair Accessory?
11. Converse or Vans or Keds?

Okayyyyy... byeeeeee....
~Autumn

16 comments:

  1. Thank you for nominating me! I love your answers!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are welcome :) Thanks <3

      Delete
  2. THANK YOU SO MUCH GIRLIE I SO NEED TO START POSTING ON A PHOTOGRAPHERS JOURNEYYYYYYYYYYYYYYYYy

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL! You are most welcome! <3

      Delete
  3. Thank you so much! :)

    ReplyDelete
  4. 11 people to nominate. :P :) Congrats to all the nominees!

    ~Lydia~ <3

    ReplyDelete
  5. YAY! Thanks! And love the accents. :P Have you happened to watch My Fair Lady recently. :P Thanks!
    Flower

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome!
      Hmm... I'll check it out :)

      Delete
  6. Thanks so much!! Sorry I've taken so long, but I was super busy. I hope to get my answers up soon!

    ReplyDelete

I really like when you comment, but please no OMG or any swear words... Please keep everything pleasing to the Lord. Thank you -Autumn :)